fredag 24 september 2010

Telefontider

Jag har länge haft telefontider för Naturliga Hovar och det har funkat bra överlag, men jag har naturligtvis svarat även övriga tider om jag haft möjlighet. Nu blir det lite mer komplicerat dock eftersom jag har satt mig i skolbänken att göra klart lite kurser jag lämnat ofärdiga för några år sedan och de lägger ofta föreläsningarna precis under min telefontid! Det handlar inte om många föreläsningar varje vecka och än så länge har jag gjort så att jag ringt tillbaka under rasterna men det är ju verkligen bara en tillfällig lösning. Så nu ändrar jag tillfälligt telefontiderna till kl 17-19 och om det funkar bra både för mig och mina kunder kanske det blir permanent, jag har fått önskemål om det någon gång förut också så det är inte första gången tanken har slagit mig.
Men som tidigare svarar jag ju när jag har möjlighet och ringer upp när jag ser ett missat samtal :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar