fredag 19 november 2010

jag ligger efter

Jag nattsuddar idag, i ett desperat försök att komma ikapp.
De senaste veckorna har det varit helt vansinnigt mycket och det märks. Antalet obesvarade brev i inkorgen var oacceptabelt högt och jag låg även efter med paketen. Nu hade jag rensat schemat för idag så jag har betat av en del i alla fall. Men faktum kvarstår att jag fortfarande inte fått in några broddar varken av den ena eller den andra sorten. Jag har några set kvar av EasyCares egna broddar dock och jag borde verkligen få in broddarna till mina egna broddsatser precis när som helst. Men det trodde jag å andra sidan redan förra veckan...

MaxiGrip som jag hade talat så varmt om kommer jag inte få in alls, hela produktionen i år går på export till grossister utomlands. Bland annat i Kanada hördes det som. Välkommen tillbaka nästa säsong sade dom. *suck*

En ljusning i mörkret är att hästarna mina mår bra, jag har äntligen fått ihop alla nödvändiga papper för Luckys pass så det går iväg imorgon med alla paket. Hönsen har jag fått att värpa igen efter ruggningsperioden så vi har pinfärska ägg i kylen och en av mina bästa vänner kommer hem igen på söndag efter att ha varit i utlandet i åtta månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar