onsdag 21 mars 2012

Provboots och föreläsning

Jag fick frågan av en av mina kunder häromdagen; "bloggar du inte längre?" och jag sa som det var att jag har väl aldrig varit en särskilt flitig bloggare. Jag har skrivit ett eller ett par inlägg i månaden kanske, när jag haft något att säga.
Men nu sen innan jul har jag haft så lite ork och det har känts som att trampa vatten i webbutiken, det har gått så segt med rotationen på provbootsen och allmänt bara mörker. Men så tack vare påtryckningar från kunder så försökte jag gå igenom och se vad det hängde upp sig på och så inser jag; men det saknas ju nästan en hel uppsättning!!! Det har pågått sen minst innan jul och det förklarar ju en del kan jag säga. Så sändningen från EasyCare som kommer när som helst nu innehåller fler provboots och så uppmanar jag alla som står på kö att vara snabba och effektiva så kanske det går att få flyt på det igen.

Så det är på gång, men sedan har jag även sjösatt ett projekt som jag tänkt på många år nu; jag skall föreläsa i regionen! I dagsläget ser det ut att bli tre föreläsningar nu i vår, plus två grundkurser lite senare. Föreläsningarna blir i Skellefteå, Gideå och kanske Vännäsby och det är både roligt och nervöst för jag har en fullt normal rädsla för att prata inför folk.

2 kommentarer:

  1. Jasså du ska göra som Gardell!?? Nog tror jag att du klarar det om du bara har 'kött på benen' o 'skinn på näsan' vilket jag e säker på att du har. Lycka till!! (Men jag kommer INTE o lyssnar)

    SvaraRadera
  2. Gardell? Jag kopplar inte riktigt hur du menar? Sen har ju vi pratat hovar förut och det är inte så mycket revolutionerande nytt så jag tror inte att det är någon fara :-)

    SvaraRadera