fredag 15 april 2011

en rätt shyst dag :-)

titta titta, jag har snyggat till webbutiken!!
http://naturligahovar.se/prestashop/

Lite smågrejer bara men jag körde fast på betalningsalternativen igen. Jag fick igång fakturabetalningsalternativet men när jag fick igång förskott till bankgiro igen så försvann fakturabetalning från möjliga val när man checkar ut. Då kunde jag hålla mig för skratt, men vis av erfarenheten från gårdagen så stångar jag inte huvudet blodigt mot det utan sätter mig och börjar översätta mail-templates istället. För det går ju så snabbt att göra! *ironisk*

Jag har för övrigt haft en riktigt bra dag idag! Åtta kycklingar kläcktes. Storhönsen har flyttat till sin nya ägare så jag behöver inte längre oroa mig för Philip (annat än redan befintliga skador). Boots är på väg in mycket snart och vi skall påbörja rockaden här hemma i helgen är det tänkt.
Rockaden innebär att mitt kontor med lagret skall flytta till övervåningen och vardagsrummet flytta ned. Men alla Zeldas leksaker stannar kvar på nedervåningen så mitt kontor skall bli barnfritt och det skall bli så skönt!

För övrigt är jag lite nyfiken på EasyCares nya boots som kommer ut om en vecka eller så. http://www.easyboottrail.com/
Det skall vara en variant av Old Macs G2 och de var jag ju inte så jätteförtjust i men tanken är ju bra och har använts av andra märken också så frågan är hur de gjort den här gången? Hur lätta är de? Smidiga och följsamma?
Spännande om de kan trumfa Glove, men det tvivlar jag på. Däremot kan de vara ett bra komplement!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar