lördag 12 februari 2011

Lång dag i solskenet

Jag är så trött att jag skulle kunna somna sittandes vid datorn. Installeringen går inte som planerat och jag har ännu inte kommit så långt att jag vågat installera och få igång mailen för om det skiter sig förlorar jag alla mail från den här veckan också, förutom de som gick förlorade i krashen.
Jag har verkningar hela hela dagarna eftersom jag varit sjuk en vecka så jag ligger efter, kommer hem till mammasjuk tvååring och när hon kommit i säng kan jag sitta och försöka lappa ihop datorn, det är inte en liten bagatell heller.

Så ni som väntar på svar på mail etc. Jag svarar så snart jag kan! Om inte mailet är försvunnit i kraschen förstås... Usch vad jag får ont i magen av det här!

Men, vad har varit positivt idag?
  • Jag har verkat två nya hästar och båda skötte sig fint!
  • Solen sken från klarblå himmel hela dagen!
  • Jag var före i tidsschemat en stund så jag kunde äta lunch och sticka i lugn och ro en stund i solskenet.
  • Andra verkningen på en häst som hade fång i somras men som utvecklas åt rätt håll, sulorna såg relativt fina ut nu och hästen är ohalt.
  • Zelda var fortfarande vaken när jag kom hem så vi fick kramas lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar