torsdag 8 april 2010

Rent allmänt

Datorn är fortfarande odöd, jag drar ut på den där formateringen så länge jag kan eftersom jag vet hur lång tid det kan ta att få allt att funka som det skall igen. Inte idealiskt mitt i en jobbvecka utan något jag hellre gör under helgen.
Så nu hinner jag förhoppningsvis beta av lite mer jobb och svara på några fler email innan den stora omstarten, vilket känns bra! Men kanske lite för bra för att vara sant? Jag sitter som på nålar och förväntar mig att datorn skall krascha igen när som helst...

Medans kan jag uppdatera Tubbestatusen en aning, har varit ut med vagnen fler gånger sedan sist och det går riktigt bra! Däremellan går han som handhäst bredvid hagkompisen. Jag tycker fortfarande han känns lite stel och ofräsch i bakkärran men det går framåt, om än långsamt.

Och Zelda är det full fart på! Hon springer nästan, jollrar massor men framför allt har hon en räv bakom varje öra! Ett tag var hon verkligen hjälpsam och hämtade papperena från skrivaren och gav mig. Sen kom hon på att hon kunde gå iväg med dem istället, så kanske jag skulle jaga henne... För när Zelda blir jagad för att hon har något hon inte borde ha, då skrattar hon så hon kiknar samtidigt som hon ropar "neeeej!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar