lördag 15 september 2012

long time no see

en kund gjorde mig uppmärksam för en tid sedan på att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag. Milt sagt.

Förklaringen är enkel, jag har inte hunnit. Då blir det dessutom svårt att komma på nåt vettigt att skriva om just när man sitter vid datorn, jag kan ha massor av tankar jag vill dela när jag är ute och jobbar men sedan kommer jag inte ihåg dem när jag kommer hem.

I veckan hade jag veterinär Anna ute att kolla tänderna på Ironia. Det var lite osäkert om hon skulle hinna hit, men jag är glad att hon hann för det behövdes och vi skall dessutom göra ett återbesök på någon månad till. Det kändes jättebra att få ut henne för jag har gått och tänkt på det hela sommaren och jag har hört av kunder att Anna är duktig på tänder, och det var hon.
Det var munstege, lampa och tandläkarborrar (typ) så hon kunde ta varje problemtand för sig.
Att jag fick ändan ur vagn efter en hel sommar beror på att Ironia blev halt förra veckan, såpass att jag blev riktigt orolig. Men naturligtvis gick det över bara på några dagar men då hade jag ju redan kontaktat Anna och nästan spikat datum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar