fredag 4 december 2009

Glove i större storlekar

Nu kommer äntligen Glove i större storlekar, 3,5 och 4! Jag hoppas jag får in de nya provbootsen innan jul, de skulle komma ifrån fabriken om nån vecka.
Glove har varit en succé hittils! Jag är väldigt nöjd med Ironias och alla kunder jag pratat med hittils har varit jättenöjda med sina boots.
Jag skulle vilja säga att de är en revolution, hästboots utan spännen, men så är det ju inte. Swiss Horseboot var ju egentligen först, men jag tycker inte de var ens i närheten av hur enkla de här är.
Då skulle man ju prova ut rätt storlek och sedan använda sig av värmepistol och popnitar och allt vad det hette för att individanpassa bootsen och sedan behövde du en gummiklubba för att få på dem... Lite roligt att tänka efter hur långt vi kommit på bara några år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar