onsdag 31 oktober 2012

Snö och storröjning

Det blev vinter i år igen. Lite tidigt kan tyckas och vadslagning pågår om huruvida snön faktiskt kommer att ligga kvar eller inte.

Jag har tvingats sluta verka nu, det gick absolut inte längre. Nu när den värsta sorgen och frustrationen gått över har jag börjat komma ikapp lite med övriga livet. Tyvärr får jag då även tid att fundera ut gravidhormonsinducerade projekt som framför allt lett till att vårt sovrum just nu är fullkomligt belamrat av kartonger med barnkläder ifrån en garderob som jag tvunget måste gå igenom.
Så nu har jag bara två frågor jag ställer mig, hur kunde alla de kartongerna rymmas i den lilla garderoben? Och när skall jag kunna ta mig tid att sortera igenom dem och återställa ordningen?

Men jag har även städat skrivbordet och så smått börjat gå igenom resten av kontoret, som exempelvis kartongen med begagnade boots. Så inom en snar framtid kommer jag ha börjat lägga ut framför allt färdigbroddade lätt begagnade Epics.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar