söndag 5 december 2010

Städning

Jag har undvikit att gå ut och fodra hästarna genom att städa kontoret och lyssna på ljudboken Dresden Files, Summer knight. I snart FYRA TIMMAR!
Och inte är jag färdig heller för det stora projektet är att jag bytt skrivbord och jag har fortfarande flera smålådor i det gamla skrivbordet vars innehåll inte har någon vettig stans att vara ännu. Det är såna småsaker som mattknivar och liknande som helst inte skall vara inom räckhåll för en viss snart-tvåårig liten busunge.
Och överhuvudtaget är det mycket småpryttlar framme på hyllor och liknande som jag vill rensa bort, kanske är det enklast att bara slänga rakt av?

Men nu måste jag trotsa kylan och gå ut och släpa hösäck om jag skall ha någon chans till sömn i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar