tisdag 21 december 2010

uppdatering

Det kom boots till slut! I morse var jag och hämtade ut dem på postkontoret och allt kändes frid och fröjd, de hade till och med kommit ihåg att skicka ett extra hovstöd jag bad dem om. :-)
Men jag fick inte vara glad länge, jag visste att vissa saker restnoterats men jag hade intrycket av att jag skulle få alla Glove jag beställt. Men nej. Jag blev helt utan en storlek.
1. Det är inte roligt att göra folk besvikna
2. Det försvårar för folk som vill ha hästarna barfota om de aldrig får de boots som behövs, exempelvis behövs nu broddar på väldigt många håll.
3. Det är inte bra för mitt företag när jag inte kan leverera inom någon vettig tid.

Jag skall bita i det sura äpplet imorgon och sedan jobba vidare på webbutiken. Det är mycket nytt att lära sig men jag har fått in snitsen på att lägga upp produkterna nu. Glove med tillbehör ligger uppe och snart även alla verktygen och böckerna. Sedan kommer jag börja lägga in boots och tillbehör som skall säljas ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar