måndag 3 januari 2011

härliga måndag!

Jag har suttit och betalt räkningar och uppdaterat hemsidan och webbutiken nu på förmiddagen, nu är äntligen länkningen till webshopen rätt! Jag har dubbelkollat!
Betala räkningar kanske inte alltid är så roligt men trots slutsumman var det rätt roligt idag för ena var för pelletsbrännarinstallationen, nu har vi det så varmt och gott! Och den andra var förskottsinbetalning för en helgclinic för Bent Branderup i Nordmaling, bara ett stenkast från mig med norrländska mått mätt.
Lite välbehövlig inspiration då jag håller på att rida in Kirah!
Vi var ut på en tur igen i mellandagarna och det märktes att det gått framåt och skall jag tänka lite akademiskt så har hon så mycket gratis jämfört med Ironia. Det är ingen tvekan om att hon är avslappnad och "med" i rörelserna, ryggen svingar i skritten och huvud och hals hålls lagomt lågt.
Sedan är det så roligt att det bara var tredje gången hon hade ryttare på ryggen men hon var ändå mycket mer stabil motför förra gången och lyssnade fint på hjälperna.

1 kommentar:

  1. Roligt att det går bra för dig med att rida in!

    Själv har jag hamnat lite i stå vad gäller min rodeohäst och ridplan har snöat igen*mutter*. Nåväl, nytt år, nya tag!

    God fortsättning!

    SvaraRadera