torsdag 27 januari 2011

Teknikens under...

Just nu stångar jag huvudet blodigt mot den nya webbutiken. Jag får inga bekräftelsemail när det kommer in en order, allt är inte översatt så jag får sitta och göra det manuellt vilket tar en sån tiiiid! Och betalningsalternativen strular. För tillfället tas ingen postförskottsavgift ut till exempel, jag har inte hittat felet ännu. Men det bjuder jag på när man beställer saker bara för att det varit sånt strul, men när det är bara frakten när folk vill ha provkit, då sätter jag det på faktura och håller tummarna för att de betalar för annars går jag rakt back, ordentligt.
Fakturaalternativet finns men samma sak där, fakturaavgiften tas inte ut. Så passa på! Många bäckar små...

”Allt man behöver veta är att goda och dåliga tider avlöser varandra, försöka lösa problemen vartefter de dyker upp och att vara lycklig när det finns anledningen att vara det” Citat John T Utsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar